mars 2013

Frem og tilbake og like langt

Nå har jeg vært i Norge i 8,5 timer og sitter allerede på flyplassen på vei til Praha. Jeg har hatt en fantastisk uke på Malta, med sol og shortsvær hver dag. Nå gleder jeg meg veldig til noen dage...

Endring i planene

Nå sitter vi på flyplassen i Köln. Vi skulle egentlig mellomlande i Frankfurt, men der er flyplassen stengt på grunn av snøstorm. Vi vet ikke mye om når vi kommer oss videre, men de fleste tar det ...

Malta here I come

Dette er et forhåndsskrevet innlegg Nå sitter jeg forhåpentligvis på flyet på vei til Malta! Gleder meg utrolig mye, og det er en kjempebra gjeng som reiser. For de som ikke vet det, er dette en...

Home, sweet home

Jeg kom hjem på torsdag, og det var utrolig herlig å få en liten pause før mye reising, læring og masse folk. På torsdag kjørte jeg inn til Utåker der pappa holder på å jobbe på "Gamlahuset". Der ...

Når livet smiler

Det er så herlig, fordi jeg er så glad for tiden. Selv om jeg er utrolig sliten, har jeg blitt flinkere til å ta vare på meg selv og har utrolig masseå se frem til! I morgen reiser jeg hjem og b...

SUPERHELG

Etter en lang busstur over fjellet er jeg tilbake igjen på skolen. Problemet med meg er at jeg har så vanskelig for å legge meg til å sove fordi jeg er så nyskjerrig på alt vi kjører forbi.. I hel...

Over fjellet

Det er nydelig vær ute, og hele denne dagen skal jeg bruke på en buss. Nå når våren kommer til Vestlandet skal jeg over fjellet til vinteren igjen. Helga skal jeg tilbringe på skolen til Asbjørn, g...

Photoshoot i blinkeboksene

I går reiste jeg rett til Haugesund med den gule bilen til Tonje etter skolen. Hun klarte lappen !! Deretterkjørte vihun til Aksdal og ventet på at Andreas skulle komme med den rosa scooteren henne...

VÅR

Sola skinner ute, og en kjenner godt varmen fra den allerede. Vi er over i mars måned, og nå er tiden for nytt liv. Bruk denne våren til å være positiv, se på det vidunderet som skjer ute og gjør d...

Klassebilde

I dag var det klassebilde som sto på planen, og vi har grublet mye på hvilket tema vi skulle ha. Til slutt ble det bestemt at vi skulle ha "Sommerbryllup" med Synnøve og Odd Ivar som brudepar. Rest...

Lundeneset Grand Prix - BILDER

I går var det som jeg nevnte tidligere, Lundeneset Grand Prix. Og det var rått! Utrolig mange bra innslag, og endelig fikk jeg høre Asbjørn opptre med loop-pedalen selv. Det var stappfullt med folk...

Lundeneset Grand Prix

Kvelden som alle har ventet på, nærmer seg med stormskritt. Den store happeningen er når det er Grand Prix på Lundeneset, og det kommer besøkende fra fjern og nær. Til og med Asbjørn er her for å v...

Foredrag

Tidligere i år hadde jeg og Synnøve en fremføring om Baroniet i Rosendal på skolen. Det var læreren så begeistret for, så i går tok han oss med på årsmøtet til Sogelaget/historielaget i Skjold og V...