London baby

Mammas bursdagsgave til seg selv var Londontur på hele familien, jeg liker prioriteringene hennes. He-he.

Det var en veldig travel, men utrolig kjekk helg. Siden jeg måtte reise etter alle forelesningene på fredag, kom vi oss ikke ut på bylivet før klokka 11 fredags kveld. Da var vi på en skikkelig britisk pub, og jeg fikk smake forskjellige øltyper av de rundt bordet , som for meg smaker så og si det samme - beiskt.

Barnet kom frem i meg da vi spiste frokost lørdags morgen, der jeg fikk et lass med pannekaker, friske jordbær og sirup. Etter den gode frokosten, reiste jeg, mamma og brodern bort til Tower Bridge og Tower of London for å bringe frem gamle minner fra sist jeg var i England. Etterpå møtte vi Oddvar og Veronika på Oxford Street før vi dro på musikal - Thriller. Det var helt rått!! 2,5 timer med pur danseglede og noen helt fantastiske stemmer var virkelig høydepunktet!

Etter musikalen spiste vi en bedre middag før vi dro til London Eye og Big Ben. Med andre ord fikk jeg presset så og si alt jeg ville inn på en dag i den flotte byen, selv om tiden var altfor knapp. Halv åtte på søndagen stod vi klare utenfor hotellet for å dra til flyplassen.

Vel hjemme i Norge viste det seg at bilen hadde punktert, og nå fikk jeg endelig føle på meg hvor deilig det er å ikke bo så desentralisert lenger. Jeg forlot åstedet i en buss mens mamma og Oddvar ventet hele 6 timer på en Viking-bil. Stakkars folk.

Her er litt bilder fra helga, enjoy!